Haku

RYHMÄLIIKUNTAETIKETTI

Paikan varaaminen

  • Ryhmäliikuntatunteja voi varata hallin asiakaspalvelussa, puhelimitse tai omilla tunnuksilla varausjärjestelmässä.
  • Varaaminen varausjärjestelmässä onnistuu, kun sinulla on tunnukset omalle asiakastilille ja voimassa oleva ryhmäliikunnan sarja- tai kuukausikortti, superkortti tai kertakäyntejä (tuotteet saa ostettua hallien asiakaspalvelupisteiltä tai verkkokaupasta).
  • Ryhmäliikuntatunteja voi varata ennakkoon kahdelle viikolle (15 pv), enintään 10 tuntia. Varauskäytäntö on voimassa toistaiseksi. Jos omia tunnuksia varausjärjestelmään ei vielä ole, on ensin rekisteröidyttävä asiakkaaksi.
  • HUOM! Jos epäilet, että sinulle on jo luotu asiakastili tai et muista salasanaasi, älä rekisteröidy uudelleen. Voit varmistaa tiedon hallin asiakaspalvelussa tai tilata uuden salasanan Kirjaudu-kohdassa.
  • Riippumatta siitä, onko ostettuna kerta-, sarja- tai kuukausipalveluita, voi yksittäisiä varauksia tehdä puhelimitse tai hallin asiakaspalvelussa (ei sähköpostitse) seuraavan kahden viikon (15 pv) ajalle, korkeintaan kolme tuntia per varauskerta.
  • Eläkeläinen voi varata vakiopaikan * tähtitunneille (arkisin klo 8.30–14.30). 10 kerran sarjakortilla voi varata yhden (1) ja 20 kerran sarjakortilla kaksi (2) vakiopaikkaa seuraavalle kaudelle. Kausikortilla (1–6 kk) voi varata enintään kolme (3) vakiopaikkaa kortin voimassaolon ajaksi. Eläkeläinen voi varata vakiopaikan myös vesiliikuntaan, kuten vesivoimisteluun (ei Hydrobic-tunneille). Vakiopaikan varaaminen voidaan tehdä vain asiakaspalvelussa.

Paikan peruuttaminen

  • Varatut paikat on peruttava heti esteen ilmaantuessa, kuitenkin viimeistään kolme (3) tuntia ennen tunnin alkua, jotta välttyy veloitukselta. Tunnin voi peruuttaa varausjärjestelmän kautta, puhelimitse tai hallin asiakaspalvelussa (ei sähköpostitse).
  • Ryhmäliikuntatunnin onnistuneesta peruutuksesta tulee vahvistussähköposti.
  • Peruuttamattomasta varauksesta veloitetaan yksi käynti (sarjakortilta) tai yksi päivä (kuukausikortilta). Tieto veloituksesta tulee sähköpostitse. Mikäli veloitus on jostain syystä tapahtunut aiheettomasti, tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Tunneille saapuminen

  • Tunneille pääsee portista 45 min (Siltamäki 30 min) ennen tunnin alkua. Päiväkorttilaisen pitää kulkea asiakaspalvelun kautta, mikäli hän saapuu hallille ennen klo 8.30.
  • Tunneille on saavuttava ajoissa, viimeistään 10 minuuttia ennen tunnin alkua, muutoin paikka voidaan luovuttaa eteenpäin.
  • Jos tunnin alkuun on alle 10 minuuttia, tunnille kuljetaan itsepalvelupäätteen tai asiakaspalvelun kautta.
  • Kun tunti on jo alkanut, sisään ei enää pääse.

Tunneille sisään leimaaminen

  • Jos on yksi varaus ja vain yksi ryhmäliikunnan tuote kortilla, voi mennä suoraan portista näyttämättä korttia itsepalvelupäätteelle tai asiakaspalvelussa (Poikkeuksena Töölö, jossa tulee aina leimata tunnille saapuneeksi itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.)
  • Jos on useampia peräkkäisiä varauksia, pitää kaikki varatut tunnit leimata joko itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Jos kortilla on muutakin ryhmäliikunnan lisäksi (esim. kuntosali), leimaus tehdään aina itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Superkortilla leimaus tehdään aina itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Itsepalvelupäätteen käyttöön saa apua asiakaspalvelusta.

Järjestyssäännöt

Asiakassopimusehdot

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Asiakaspalvelu

avoinna arkisin klo 9.00 - 15.00

puh. 09 3488 6461
asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi

Hallien asiakaspalvelupisteet palvelevat hallin aukioloaikoina.