TERVETULOA RYHMÄLIIKUNTATUNNEILLE

ASIAKASINFO

Saat käyttöösi kaikkien kahdeksan hallimme (Kallio, Kontula, Malmi, Mäkelänrinne, Pasila, Siltamäki, Töölö ja Vuosaari) ryhmäliikuntapalvelut. Sama ryhmäliikuntatuote käy kaikilla halleilla.

Ikäraja ryhmäliikuntatunneille on 15 vuotta.

Katso ryhmäliikunnan hinnasto

Katso alennusryhmien hinnasto

Katso kaikkien hallien aukioloajat

Voit käydä ryhmäliikuntatuntisi jälkeen saunassa ja uimassa ilman lisämaksua. Pasilassa ei uintimahdollisuutta.

Kokeile erilaisia ryhmäliikunnan tunteja rohkeasti ja löydä omat suosikkisi yli 40 vaihtoehdon joukosta!

Ryhmäliikuntatuotteiden ostaminen ja tuntien varaaminen käy kätevästi verkkokaupassamme!

Nettiostamiseen tarvitset asiakastilin. Kun hankit asiakaskortin, pääset kulkemaan vaivattomasti suoraan porteista sisään jonottamatta erikseen kassalle. Sarja- ja kausikorttituotteisiin asiakaskortti (arvo 4 €) kuuluu hintaan uudelle asiakkaalle. Asiakaskortin saat hallin asiakaspalvelusta. Ensimmäisellä asiointikerralla tarvitset mukaasi henkilöllisyystodistuksen. Kadonneen asiakaskortin uusiminen maksaa 4 €.

Verkkokauppa

RYHMÄLIIKUNTAETIKETTI

  • Ryhmäliikuntatunteja voi varata hallin asiakaspalvelussa, puhelimitse tai omilla tunnuksilla varausjärjestelmässä ja mobiilisovelluksessa. Voit selailla tunteja myös ilman kirjautumista.
  • Jos omia tunnuksia varausjärjestelmään ei vielä ole, on ensin rekisteröidyttävä asiakkaaksi. Varaaminen varausjärjestelmässämme onnistuu, kun sinulla on tunnukset omalle asiakastilille ja voimassa oleva ryhmäliikuntaa sisältävä kertakäynti, sarja- tai kausikortti ja tunnilla on tilaa.
  • Huom! Jos epäilet, että sinulle on jo luotu asiakastili tai et muista salasanaasi, älä rekisteröidy uudelleen. Voit varmistaa tiedon hallin asiakaspalvelussa tai asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi, tai tilata uuden salasanan verkkokaupan Kirjaudu-kohdassa.
  • Ryhmäliikuntatunteja voi varata ennakkoon kahdelle (2) viikolle (15 pv) ja maksimissaan 10 tuntia. 
  • Riippumatta siitä, onko ostettuna kerta-, sarja- tai kausipalveluita, voi yksittäisiä varauksia tehdä puhelimitse tai hallin asiakaspalvelussa (ei sähköpostitse) seuraavan kahden viikon (15 päivää) ajalle, korkeintaan kolme tuntia per varauskerta.
  • Eläkeläinen voi varata vakiopaikan tähtitunneille* (arkisin klo 8.30–14.30).
    • 10 kerran sarjakortilla voi varata yhden (1) ja 20 kerran sarjakortilla kaksi (2) vakiopaikkaa seuraavalle kaudelle.
    • Kausikortilla (1–6 kk) voi varata enintään kolme (3) vakiopaikkaa kortin voimassaolon ajaksi.
    • Eläkeläinen voi varata vakiopaikan myös vesiliikuntaan, kuten vesivoimisteluun (ei Hydrobic-tunneille).
    • Vakiopaikan varaaminen voidaan tehdä vain asiakaspalvelussa.
  • Mikäli ei tule varaamalleen tunnille, paikka on peruutettava hyvissä ajoin (viimeistään kolme tuntia ennen tunnin alkua).  Tunnin voi peruuttaa varausjärjestelmän kautta verkkokaupassa tai mobiilisovelluksessa, puhelimitse tai hallin asiakaspalvelussa (ei sähköpostitse). Näin välttyy ylimääräisiltä veloituksilta ja paikka vapautetaan muille asiakkaille.
  • Onnistuneesta peruutuksesta tulee vahvistussähköposti.
  • Peruuttamattomasta varauksesta veloitetaan yksi kerta (sarjakortilta) tai yksi päivä (kausikortilta). Tieto veloituksesta tulee sähköpostitse. Mikäli veloitus on jostain syystä tapahtunut aiheettomasti, tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun.
  • Tunneille pääsee portista 45 minuuttia (Siltamäki 30 minuuttia) ennen tunnin alkua. Päiväkorttilaisen pitää kulkea asiakaspalvelun kautta, mikäli hän saapuu hallille ennen klo 8.30. Poikkeuksena Töölö, jossa tulee aina tunnille saapuessa leimata itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Tunneille on saavuttava ajoissa, viimeistään kymmenen (10) minuuttia ennen tunnin alkua, muutoin paikka voidaan luovuttaa eteenpäin.
  • Jos tunnin alkuun on alle 10 minuuttia, tunnille kuljetaan itsepalvelupäätteen tai asiakaspalvelun kautta.
  • Kun tunti on jo alkanut, sisään ei enää pääse.
  • Jos sinulla on yksi varaus ja vain yksi ryhmäliikunnan tuote kortilla, voit mennä suoraan portista näyttämättä korttia itsepalvelupäätteelle tai asiakaspalvelussa (poikkeuksena Töölö, jossa tulee aina leimata tunnille saapuneeksi itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa).
  • Jos on useampia peräkkäisiä varauksia, pitää kaikki varatut tunnit leimata joko itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Jos kortilla on muitakin tuotteita ryhmäliikunnan lisäksi (esim. kuntosali), leimaus tehdään aina itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Superkortilla leimaus tehdään aina itsepalvelupäätteellä tai asiakaspalvelussa.
  • Itsepalvelupäätteen käyttöön saa apua asiakaspalvelusta.