8 paikkaa, 1 kortti

Valitse omat lempipaikkasi & -lajisi.

Ilman jäsenmaksua

Meillä liikut kerta-, sarja- tai kausikortilla, ilman jäsenmaksua.

Rento meininki

Siistit, toimivat tilat ja mukava henkilökunta odottavat sinua.

Uniikki

Ainutlaatuinen yhdistelmä uintia ja ryhmäliikuntaa.

Usein kysyttyä

Asiakassopimusehdoistamme löytyy vastaus moneen kysymykseen - joko katsoit sieltä? Jos vastausta ei löytynyt, vastaamme alla meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. 

 

Saako kertamaksulla tulla tutustumaan?

Kyllä. Kertamaksulla on aina mahdollista tulla kuntosalille, ryhmäliikuntaan ja uimaan.

Miksi lapsen maksettu uimakoulu ei näy tiedoissani?

Jos teit varauksen lapsesi nimellä, on merkintä onnistuneesta maksusta hänen tilissään. Lapsen tili on automaattisesti liitetty sinun tiliisi. Kun olet kirjautuneena sisään Urheiluhallien nettikauppaan sivulle, voit käydä "Omat tiedot" -kohdan kautta tarkistamassa lapsen tilin tietoja.

Yritin varata paikkaa ryhmäliikuntatunnille netin kautta, mutta varaus herjasi kuitenkin jotain korttia.  En haluaisi ostaa 10 kerran lippua tms. heti vaan haluaisin käydä ensin testaamassa ja tutustumassa lajiin. Miten voin varata paikan tunnille?” / ”Miksi en pääse varaamaan tunteja netissä?

Varausjärjestelmämme kautta pystyy itse varaamaan ryhmäliikuntatunteja vasta siinä vaiheessa, kun on hankkinut asiakaskortin ja siihen kertakäyntejä tai sarja- tai kausipalvelun.

  • Jos sinulla ei vielä ole ostettuna palveluita, voit ostaa niitä nettikaupastamme. Nettikaupassa myydään sekä kertakäyntejä että sarja- & kausikortteja (alennusryhmäläisten tulee asioida hallin asiakaspalvelussa saadakseen alennuksen).

  • Jos sinulla on jo ostettuna tunteja, mutta varausten tekeminen ei siltikään onnistu, ole yhteydessä asiakastukeen / asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi

  • Kätevin tapa varata yksittäisiä tunteja on joko ostaa kertakäynti nettikaupasta ja tehdä varaus itse tai soittaa suoraan hallin asiakaspalveluun, jolloin asiakaspalvelija varaa paikan tunnille.

Rekisteröidyin nettivaraukseen ja yritin tehdä jumppavarauksia, mutta kun klikkaan tietyn jumpan kohdalla, että pääsisin sen varaamaan, ruudun oikeassa alakulmassa lukee vain sulje, ei ole mitään ”varaa” tai ”peruuta” painiketta.

Tähän on useampia syitä:

  • Asiakastililläsi ei vielä ole lunastettuna palvelua (ryhmäliikunta/senioriliikunta), jota yrität varata.

  • Sinulla ei ole vielä Urheiluhallien asiakaskorttia. Kortin saa ostettua paikan päältä toimipisteestämme, hinta 4,-. 

  • Sähköpostiosoite toimii asiakastilisi tunnisteena. Sinulla saattaa olla useampi asiakastili järjestelmässä. Useat asiakastilit voidaan yhdistää. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro viestissä sähköpostiosoitteesi ja nimesi. Teemme oikaisun tietoihisi ja lähetämme sinulle uuden salasanan, jolla pääset kirjautumaan sisään sekä varaamaan tunteja normaalisti.

  • Varauskiintiösi on täysi. Kiintiö lasketaan seuraavasti: Neljän viikon ajalle voi olla 15 varausta tuleviin tunteihin.

Miksi en näe kalenteria kokonaan ja kaikki ohjeissa olevat toiminnot eivät toimi?

Sinulla on todennäköisesti käytössäsi vanha selain. Suosittelemme käyttämään esimerkiksi uusinta versiota Firefox-selaimesta. Saat ladattua sen http://www.mozilla.org/fi/firefox/new/. Firefox on turvallinen ja erittäin vakaa. Varausohjelma toimii myös muilla selaimilla, mutta varmista kuitenkin, että sinulla on selaimesta viimeisin päivitys.

Jos sinulla jo on uusin versio selaimestasi käytössä ja huomaat silti poikkeavuuksia, usein myös auttaa, jos tyhjentää selaimen historiatiedot:

  • Internet Explorer: Työkalut → Internet asetukset → Selaushistoria → Poista kaikki
  • Mozilla Firefox: Asetukset → Tietosuoja → Historia tiedot: Valitse että Firefox säilyttää täydelliset historiatiedot ja sen jälkeen valitse alempaa linkki ”poista joitain historiatietoja” ja poista kaikki.
  • Chrome: Asetukset → Historia → Poista selaustiedot → Tyhjennä seuraavat kohteet ajalta: "kaikki"

Sain teiltä viikonloppuna sähköpostiviestin, jossa kerrottiin vapautuneesta paikasta haluamalleni kurssille / uimakouluun. Vastasin sähköpostiin heti, mutta edelleenkin järjestelmässämme näkyy, että olen varalla, miksi en saanut varapaikkaa?

Paikkaa kurssille / uimakouluun ei voi varata vastaamalla sähköpostiin, vaan menemällä sähköpostissa olevasta linkistä varausjärjestelmäämme sekä maksamalla osallistumismaksun.

Sain sähköpostin vapautuneesta paikasta kurssille, mutta varausjärjestelmässä ei ole enää paikkaa. Miksi?

Ilmoitus vapaasta paikasta lähtee kaikille jonopaikoilla oleville ja se, joka reagoi viestiin ensimmäisenä, saa paikan.

Sain sähköpostiviestinä tiedon, että en ollut peruuttanut varaustani, vaikka olin ollut tunnilla! Miten toimin?"

Vastaa saamaasi sähköpostiin ja kerro tilanteestasi. Mikäli sarja- tai kausikorttiasi veloitettiin turhaan, asia korjataan. 

Kuinka saan vakiovuoron Senioriliikuntaan?

 Vakiopaikkaa varten tarvitset tilillesi joko 10 tai 20 kertaa valitsemaasi lajia.

  • 10 kerran sarjatuote oikeuttaa yhteen vakiopaikkaan syksy- tai kevätjaksoksi.
  • 20 kerran sarjatuote oikeuttaa kahteen vakiopaikkaan syksy- tai kevätjaksoksi.
  • Vakiopaikkojen varaukset tehdään vain toimipaikkojemme asiakaspalveluissa.

Sain tunnukset sivuilta tilaamalla kuten ohjeistettiin, mutta en näe omissa tiedoissani mitään ostamistani korteista.

  • Ostamasi käyntikerrat ovat saattaneet vanhentua. Mikäli uinti-, ryhmäliikunta-, senioriliikunta- tai kuntosalikertasi on ostettu 1.8.2013 tai sen jälkeen ne ovat voimassa kaksi vuotta ostopäivästä. Katso lisää asiakassopimusehdoista.

  • On mahdollista, että sinulla on kaksi asiakastiliä järjestelmässämme: toiseen on liitettynä sähköpostiosoite jolla kirjauduit sisään, ja toisessa asiakastilissä taas on lunastetut palvelut. Tiedot voidaan yhdistää. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro viestissä sähköpostiosoitteesi ja nimesi. Teemme oikaisun tietoihisi ja lähetämme sinulle uuden salasanan, jolla pääset kirjautumaan sisään.

Olen yrittänyt rekisteröityä, mutta minulle ei tule sähköpostiin minkäänlaisia tunnuksia. Missä vika?

  • Todennäköisesti järjestelmän lähettämät tunnukset menevät roskapostiisi tai sähköpostipalveluntarjoajan suodattimeen. Tarkista sähköpostisi roskapostikansio sekä asetukset.

  • Rekisteröitymisvaiheessa ilmoitettussa sähköpostiosoitteessa on kirjoitusvirhe.

  • Yhteydessäsi oli jokin häiriö kirjautumisvaiheessa ja kirjautumisesi jäi vaillinaiseksi. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro se sähköpostiosoitteesi, millä yritit kirjautua, niin lähetämme sinulle tunnukset.


Kuinka tarkistan omien ostosteni voimassaoloajan?

Kirjaudu varausjärjestelmään ja valitse Omat tiedot -kohta sivun yläpalkista. Näet omista tiedoistasi esimerkiksi sen, kuinka paljon kertoja on käyttämättä ja milloin ostettu palvelu vanhenee. Ostosten voimassaoloajat sekä muut tiedot voi myös tarkistaa soittamalla hallin asiakaspalveluun.

Miten varaan sulkapallovuoron?

Yksittäisen sulkapallovuoron voit varata soittamalla haluamasi toimipisteen asiakaspalveluun. Jos haluat vakiovuoron sulkapalloon, ole yhteydessä palloilun vakiotunneista vastaavaan Mika Haapasaloon, 09 3488 6407.

Miten tilaan lahjakortin netistä?

Voit ostaa lahjakortin verkkokaupastamme, lisätietoja löydät täältä. Voit vaihtoehtoisesti ostaa lahjakortin haluamallesi summalle hallin kassalta.

Montako kertaa 3 kk / 6 kk kortin voi hyllyttää?

Kausikortin hyllyttämisestä, toisin sanottuna tauottamisesta, lukee tarkemmin asiakassopimusehtojemme kohdassa 9.

Milloin ja miten voi ilmoittautua uimakouluun / sporttileireille / lasten liikuntakursseille?

Ennen kuin ilmoittautuminen alkaa, uutisoimme siitä kotisivuilla, facebookissa ja uutiskirjeessä. Jos et ole vielä uutiskirjeen tilaaja, tee tilaus.

Uimakouluihinsporttileireille sekä lasten liikuntakursseille voi ilmoittautua joko paikan päällä asiakaspalvelussa tai netissä kauppa.urheiluhallit.fi -sivun kautta. HUOM! Uimakoulu-, kurssi- sekä leirimaksut maksetaan aina kokonaisuudessaan varauksen yhteydessä.

Ilmoittauduin kuntonyrkkeilykurssille, mutta en ole varma menikö ilmoittautuminen perille, koska en saanut sähköpostiini minkäänlaista vahvistusta. Tuleeko tästä perässä lasku vai miten maksan kurssin?

Kaikki kurssimme maksetaan aina ilmoittautumisen yhteydessä. Kun olet siirtänyt haluamasi tuotteen ostoskoriin verkkokaupassa ja valitset kohdan "Maksu", siirryt Paytrail Oy:n sivuille, missä maksu suoritetaan. Jos jostain syystä maksutapahtuma on keskeytynyt etkä ole suorittanut maksua, tai et palannut maksun jälkeen verkkopankkisi sivuilta verkkokauppaamme, ilmoittautuminen ei ole mennyt perille. Muista myös tarkistaa roskapostikansiosi, ettei vahvistusviesti ole vahingossa päätynyt sinne.

Eikö nettikaupassanne voi maksaa Ticket Duo-kortilla?

Ticket Duo-kortti lasketaan työnantajan tarjoamaksi liikuntaeduksi, joka valitettavasti ei käy maksuvälineenä nettikaupassamme. Verottajan ohjeistuksen mukaisesti palveluntarjoajan tulee voida väärinkäyttöä epäillessä esimerkiksi tilanteissa, joissa liikuntaetukortti on varastettu, pyytää korttia käyttävän henkilön todistavan henkilöllisyytensä henkilöllisyystodistuksella.

Koska nettikaupassamme ei ole mahdollisuutta varmentaa henkilön henkilöllisyyttä verottajan vaatimusten mukaisesti, nettikaupassamme käy joko verkkopankkitunnukset (Paytrail Oyj:n kautta) sekä Visa, Visa Electron tai MasterCard-kortti. www.urheiluhallit.fi/asiakassopimusehdot

Myös Edenredin kotisivuilla on nykyään maininta, että kortilla maksaessa vahvistetaan maksu allekirjoituksessa eikä PIN-koodilla. Tämä on siksi, jotta palveluntarjoajalla on mahdollisuus tarkistaa, että korttia käytetään Verohallinnon ohjeiden mukaisesti.

Ticket Duo-kortilla, kuten myös muilla liikuntaeduilla voi kuitenkin maksaa henkilökohtaisia liikuntapalveluja jokaisen toimipaikkamme asiakaspalvelupisteessä.

Miten voin perua jo maksamani kurssin/leirin/uimakoulun/tapahtuman?

Veloitamme kaikista peruutuksista 10 euron käsittelymaksun. Mahdollinen peruutus on tehtävä 6 viikkoa ennen kurssin,leirin, tapahtuman tai uimakoulun alkamista. Myöhemmin tehdyt peruutukset vain lääkärintodistusta vastaan. Uimakouluperuutukset uimakouluvastaavalle, kurssien sekä tapahtumien peruutukset sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi
 

Päivitetty 2018-01-05

Ajankohtaista

    Uutisarkisto >