Haku

Treenivinkit

YouTube- ja Facebook-videoita

YouTube- ja Facebook-kanaviltamme löytyy paljon erilaisia treenivideoita kotona tehtäviksi.

Kokeile esimerkiksi näitä:

Suski kiertää kättä sivulle
Suskin niska-selkäjumppa 35 min

Erinomainen harjoitus niska-hartiaseudun kireydestä kärsiville ja etenkin toimistotyöntekijöille. Sisältää lämmittelyn, lihaskuntoharjoituksia sekä venyttelyn. Tämän jälkeen veri varmasti kiertää niskassa ja selässä.

Virpi leveässä kyykyssä paino toisella jalalla
Virpin dynaaminen venyttely 10 min

Malmin liikuntavastaava Virpin johdolla saat 10 minuutissa veren kiertämään koko kehossa. Loistava tauko esimerkiksi toimistotyöläisen päivään. Liikkeet tehdään rauhallisessa tahdissa.


Kiki seisoo toinen jalka edessä
Kikin Voima ja tasapaino -jumppa ikäihmisille 

Pasilan Kiki laati kuuden liikkeen harjoituksen, jolla ikääntyneet voivat ylläpitää tasapainoaan ja lihaskuntoaan kotoa käsin. Liikkeet ovat tuttuja Kikin tunneilla käyneille.

Krista ja Suski tekevät polvennostoa
Suskin ja Kristan Syke 30

Monipuolinen 30 minuuttia kestävä syketreeni, jossa pääset haastamaan kuntoasi omaa kehonpainoa hyödyntäen. Ohjaajina Suski ja Krista.

Reetta nostaa polvea portaissa
Reetan porrastreeni

Reetta näyttää pikavinkit erilaisiin liikkeisiin portaikossa. Jos asut ylimmässä kerroksessa, ehdit ehkä tekemään kaikki liikkeet yhdellä ainoalla matkalla ylös! Punnerrukset ja vatsalihasliikkeet voi toki tehdä myös vaikka olohuoneen lattialla.

Soile nelinkontin toinen jalka ylhäällä
Soilen reisi-vatsa-pakara 30 min

Tehokkaita yhdistelmäliikkeitä reisi-, vatsa- ja pakaralihaksille. Tunti alkaa vauhdikkaalla ja lyhyellä alkulämmittelyllä.

Jaana ojennetussa sivukulmassa
Jaanan Slow Jooga 30 min

Rauhallista, helppoa ja kehoa huoltavaa joogaa.

Katso lisää: