Haku

PILATES (50 tai 60 min)

Keskivartalon lihaksilla on merkittävä rooli hyvän asennon ylläpitämisessä ja kehontuntemuksessa. Pilatesliikkeiden avulla opetellaan löytämään ja aktivoimaan ryhtiä kannattelevia lihaksia. Pääpaino on erityisesti keskivartalon syvien lihasten vahvistamisessa, kehon linjauksessa, rangan liikkuvuudessa, kehonhallinnassa, tasapainon kehittämisessä ja hengityksessä. Tunnilla keskitytään tekemään liikkeet tehokkaasti, mutta määrällisesti niitä tehdään vähän. Harjoitukset haastavat kehoa kokonaisvaltaisesti ja monipuolisesti. Myös hot-tuntina Mäkelänrinteessä.

Tunnin hyödyt

Harjoitteet kohdistuvat erityisesti syviin vatsalihaksiin, lantionpohjan ja hartiarenkaan lihaksiin.

Mitä mukaan?

Liikunta-asu. Hikipyyhe ja juomapullo on hyvä ottaa mukaan etenkin hot-tunnilla. Tunnilla liikutaan ilman kenkiä.

SINUA VOISI KIINNOSTAA MYÖS

FLOW JOOGA

Kehon liikkuvuutta ja hallintaa.
LUE LISÄÄ
VARAA TUNTI

CORE & VENYTTELY

Kehon vahvistamista ja pitkiä venytyksiä.
LUE LISÄÄ
VARAA TUNTI

Les Mills BODYBALANCE®

Harmoniaa keholle ja mielelle.
LUE LISÄÄ
VARAA TUNTI