Monipuoliset yhdistelmätunnit

Onko treeniaikasi kortilla? Yhdistelmätunneiltamme saat samassa paketissa haastetta monipuolisesti koko keholle.

Monipuoliset yhdistelmätunnit

Niska & Selkä
Tuntuuko niska kireältä ja hartiat jumittavat? Tarvitset niihin avuksi lihaksia elvyttävää, vahvistavaa ja rentouttavaa liikuntaa. Niska & Selkä -tunnilla tehdään liikkeitä niskan, sekä ylä- ja keskivartalon lihaksille turvallisilla liikeradoilla ja sopivalla rasitustasolla. Käytyäsi tunnilla muutaman kerran tunnet muutoksen olossasi. Niskahartiaseudun rentoutuessa ja selkälihasten lihasjumien helpottuessa huomaat ajatuksiesikin kirkastuvan!

Core & Venyttely
Tunti koostuu monipuolisista, keskivartaloa vahvistavista harjoitteista, jotka tehdään oman kehon painoa apuna käyttäen. Tunnin alussa keho herätellään erilaisin kierroin, rullauksin ja tasapainoa vaativin liikkein. Tunnin loppuosa käytetään rauhallisiin venytyksiin.

IISI
Mukaansa tempaavaa musiikkia, helposti omaksuttavia, mutta tehokkaita liikkeitä. Syke nousee ja lihaksissa tuntuu mukava polte – sitä on IISI. Hyvä perustunti sinulle, joka pidät monipuolisesta ja yksinkertaisesta treenistä. Alkulämmittelyssä pysyy helposti mukana, kun ei tarvitse miettiä miten ne askeleet menikään. Lihaskunto-osuuden selkeät perusliikkeet voi tehdä joko kevyemmin oman kehon painolla tai ottaa lisäpainoja vastuksen lisäämiseksi. Todella suosittu tunti, jonka avulla pääset ryhmäliikunnan makuun iisisti mutta tehokkaasti!

Reisi-Vatsa-Pakara
Onko tavoitteenasi saada treenin avulla kiinteämmät ja vahvemmat reisi- vatsa- ja pakaralihakset? Tällä tunnilla keskitytään kehon isoihin lihasryhmiin ja lihaskuntoliikkeet pistävät reisi-, vatsa- ja pakaralihaksesi koville. Kohdelihaksia haastetaan monipuolisesti sykettä nostavilla isoilla liikkeillä, tehdään pitkillä liikesarjoilla “polttoon asti” sekä käytetään lisäpainoja. Todellinen tehotreeni!

Step & Body
Monipuolista ja tehokasta treeniä, jossa laudalle askeltaminen ja lihaskuntoliikkeet vuorottelevat. Step-osiossa tehdään helppoa, mutta tehokasta askellusta laudalle, tarkoituksena nostaa sykettä. Heti perään tehdään Body-osio, jossa vastuksena on oma keho tai halutessasi voit ottaa lisäpainoja. Nämä kaksi osiota tehdään vuorotellen muutaman kerran tunnin aikana. Koko tunti on hengästyttävää intervallitreeniä, jossa huilataan vasta loppuvenyttelyn aikana. Tunnista voit tehdä niin rankan kuin itse haluat step-laudan korkeutta ja lisäpainoja säätelemällä. Oletko valmis haasteeseen?

Syke & Fit
Onko treeniaikasi kortilla? Tässä sinulle hyvä kokonaisvaltainen tunti, jossa saat samassa paketissa haastetta koko keholle tehokkaalla intervallitreenillä, jossa sykkeennosto- ja lihaskunto-osiot vuorottelevat. Sykettä nostetaan helpoilla perusaskelilla, hypyillä ja potkuilla, sekä koko vartaloa aktivoivilla liikkeillä. Lihaskunto osuudessa liikkeet ovat osittain tuttuja kuntosalilta, kuten kyykyt tai maastavedot ja niissä käytetään välineinä levytankoja ja kahvakuulia. Tunnilla tehdään kolme treeniosiota ja lopuksi vielä venyttelyt päälle. Tehokasta ajankäyttöä – aikaa kuluu vain 50 min.

Lisää luettavaa
Rentoudu sointukylvyssä

Voit keskittyä itseesi ja omaan olotilaasi. Maljat, symbaalit ja gongit kumisevat ympärilläsi lempeästi. Seuraavilla tilaa: Pasila 22.4 ja Malmi 14.5.